שלום!
שמי נעמה פז, גרה בכפר עציון ואמא ל-4 מתוקים.
כל חיי אהבתי ליצור ולצייר.
בעלת תואר שני בחינוך לאמנות במדרשה לאמנות בבית ברל,
תואר ראשון לאמנות וחינוך במכללת אמונה.
מורה ומרכזת במגמות לאמנות בגוש עציון, מדריכה ארצית בחמ"ד למורי אמנות,
אמנית פעילה ובעלת סטודיו לאמנות בכפר עציון.